КЛАСна РОДИНА

Вівторок, 23.04.2024, 10:35

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

Головна » Статті » Методична зала » Методичні рекомендації

У категорії матеріалів: 17
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури. Про орфографічний режим
Методичні рекомендації | Просмотров: 1421 | Добавил: Maria | Дата: 12.03.2013


Розвиток мовлення учнiв – це система роботи, спрямована на розвиток умiнь і навичок учнiв в усній та писемній формі передавати чужi думки та будувати власнi висловлювання.
Методичні рекомендації | Просмотров: 7260 | Добавил: Maria | Дата: 12.03.2013


Правила перевірки контрольних письмових творів із світової літератури. Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури
Методичні рекомендації | Просмотров: 8903 | Добавил: Maria | Дата: 12.03.2013


З метою систематизації та упорядкування навантаження учнів протягом навчального року, подаємо рекомендовану кількість видів контролю у процесі вивчення світової літератури у кожному класі.
Методичні рекомендації | Просмотров: 1631 | Добавил: Maria | Дата: 12.03.2013


Культура мовлення вимагає передусім дотримання мовних норм, тобто такого вживання мовних засобів, яке закріпилося у масовій мовленнєвій практиці, головним чином писемній, носіїв мови й узаконене у відповідних нормативних документах — словниках, правописі, підручниках. Отже, мовна норма — це сукупність мовних засобів і правил їх відбору та вживання.
Методичні рекомендації | Просмотров: 1151 | Добавил: Maria | Дата: 12.03.2013


У мовній комунікації (спілкуванні за допомогою мови) можуть виникати перешкоди: адресат іноді сприймає не той зміст, який хотів висловити мовець. Причини цього — або нерозуміння адресатом значення певних мовних засобів, або, частіше, помилки у висловлюванні мовця. Вони трапляються як в усному, так і в писемному мовленні.
Методичні рекомендації | Просмотров: 28099 | Добавил: Maria | Дата: 12.03.2013


Тексти відрізняються один від одного не тільки суспільними функціями, виконувати які вони покликані, а й суб'єктивними намірами мовця. Він може розповідати про перебіг певних подій, описувати певні об'єкти, розмірковувати над причинами і наслідками подій, мотивами вчинків людей, умовами, в яких можливі ті чи інші явища. На цій основі висловлювання поділяють на розповіді, описи, роздуми.
Методичні рекомендації | Просмотров: 13683 | Добавил: Maria | Дата: 12.03.2013


Залежно від призначення тексту — спілкування, повідомлення чи впливу на адресата — добираються й мовні засоби, здатні забезпечити досягнення мети. Так виникають різновиди висловлювань, які обслуговують різні сторони суспільного життя. Їх називають стилями, а науку, що їх вивчає, — стилістикою.
Методичні рекомендації | Просмотров: 3955 | Добавил: Maria | Дата: 12.03.2013


Усі складові частини тексту (речення і сполучення речень) пов'язані між собою, і цим забезпечується його змістова цілісність. Види текстового зв'язку різноманітні.
Методичні рекомендації | Просмотров: 15326 | Добавил: Maria | Дата: 12.03.2013


Логічне розгортання змісту, повнота висвітлення теми, доступність викладу значною мірою залежать від того, чи був у мовця план його висловлювання.
Методичні рекомендації | Просмотров: 1371 | Добавил: Maria | Дата: 12.03.2013

1-10 11-17

Форма входу

Категорії розділу

Методичні рекомендації [17]
Світова література
Нормативні документи [2]
Документи про освіту
Кабінет світової літератури [3]
Методичні зустрічі [3]

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Друзі сайту