КЛАСна РОДИНА

П`ятниця, 26.04.2024, 16:21

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід

Головна » Файли » Завдання » 9 клас

Романтизм. Творчість Гофмана і Гейне. Тест
05.12.2015, 13:22
1. Образ бунтівного, самотнього героя, пригніченого неможливістю змінити своє становище і світ, притаманний творам
А Просвітництва
Б бароко
В романтизму
Г класицизму
Д сентименталізму

2. Романтизм виник:
А на початку XVIII століття
Б наприкінці XVIII століття
В у середині XIX століття
Г На початку XIX століття

3. Збірка поезій цього представника Романтизму має таку ж назву, як збірка Франческо Петрарки. Хто цей поет?
А Міцкевич
Б Гейне
В Гете
Г Байрон

4. Із скількох циклів складається поезій Гейне «Книга пісень»?
А Із трьох
Б З п’яти
В З чотирьох
Г З двох

5. Романтизм своєю творчістю репрезентує
А Генріх Гейне
Б Мігель де Сервантес
В Вільям Шекспір
Г Оноре де Бальзак
Д Михайло Булгаков

6. Слова «Однаково неперевершений як юрист, як поет, як музикант, як живописець» характеризують
А Гофмана
Б Байрона
В Міцкевича
Г Гете
Д Пушкіна

7. Представники німецького романтизму
А Гете, Шиллер
Б Гофман, Гейне
В Петрарка, Боккаччо
Г Пушкін, Лермонтов
Д Брехт, Ремарк

8. Провідною темою збірки поезій Гейне «Книга пісень» є:
А Тема природи
Б Тема поета і поезії
В Тема кохання
Г Тема боротьби проти несправедливості

9. Німецька легенда про Лорелей лягла в основу вірша «Не знаю, що стало зо мною», написаного
А Гейне
Б Байроном
В Пушкіним
Г Лермонтовим
Д Міцкевичем

10. Засіб художнього зображення, заснований на перебільшенні, — це
А метафора
Б порівняння
В епітет
Г гіпербола
Д літота

11. Яка характерна риса романтизму втілена у вірші Гейне "Не знаю, що стало зо мною…"?
А наявність байронічного героя;
Б наявність фольклорного персонажа;
В наявність мотиву романтичного бунту;
Г наявність мотиву самотності.

12.Укажіть, які твори належать перу Г. Гейне:
«Лорелей»
«Ніч тиха»
«Лускунчик»
«Самотній кедр…»

13. Визначте автора твору, де є такий портрет-гротеск: "Голова в потвори глибоко запала між плечима, на спині виріс горб, як гарбуз, а зразу ж від грудей звисали тонкі, немов ліщинові палички, ноги, тож весь він був схожий на роздвоєну редьку"?
А Байрон; Б Гофман;
В Пушкін; Г Лермонтов.

14. Автором творів «Життєва філософія кота Мурра», «Золотий горнець», «Лускунчик» є
А Генріх Гейне
Б Ернест Теодор Амадей Гофман
В Джордж Байрон
Г Йоганн Вольфганг Гете
Д Адам Міцкевич

15. Эрнст Те́одор Амаде́й Го́фман народився
А У Кенінгсберзі Б Дюссельдорфі
В Мекленбурзі Г Гамбургзі

16. Протистояння митця і філістера — основний конфлікт твору
А «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»
Б «Фауст» В «Мазепа»
Г «Дон Кіхот» Д «Життя — сон»

17. «Те, що на перший погляд могло видатися химерно скрученим цурпалком дерева, було не що інше, як потворний курдупель якихось дві п’яді на зріст, що досі лежав у коробі, а тепер виліз і борсався та вурчав у траві. Голова в потвори глибоко запала між плечима, на спині виріс горб, як гарбуз, а зразу ж від грудей звисали тонкі, немов ліщинові палички, ноги, тож весь він був схожий на роздвоєну редьку» — це портрет
А Грегора Замзи Б Гобсека
В Крихітки Цахеса Г Азазелло
Д Бегемота

18. Яка з перелічених рис романтизму втілена в "Крихітці Цахесі" Гофмана?
А наявність головного героя - похмурого одинака із загадковим минулим;
Б протиставлення двох світів: філістерів та ентузіастів;
В провідна роль мотивів національної туги;
Г домінування мотивів світової скорботи.

19. Чим Цахес відрізнявся від інших людей?
А Був розумний Б Вирізнявся ввічливістю
В Був дуже потворним Г Був освіченим

20. У чому була сила Цахеса?
А У відмінних знаннях
Б У трьох золотих волосинках
В У своєрідному підході до людей
Г У переважаючій фізичній силі

21. Яких вершин досяг Цахес на суспільній арені?
А Він став вхожим в усі установи
Б Він став міністром
В Він став найкращим студентом
Г Він став улюбленцем публіки

22. Як поставився Бальтазар до Цинобера, коли побачив його вперше?
А Він його зненавидів
Б Він його полюбив
В Він його почав уникати
Г Він його пожалів

23. Чому саме Бальтазарові допомагає маг Проспер Альпанус?
А Бо у нього була чиста душа, світлий розум
Б Бо погляди Бальтазара близькі його серцю
В Бо відчуває потребу комусь допомагати
Г Бо отримав завдання від уряду

24. Як Цахес втратив свою силу?
А Рожа гожа втратила здатність тримати чари
Б Бальтазар вирвав волосинки
В Його привселюдно висміяли як невдаху
Г Він сам зрозумів нікчемність свого стану
Категорія: 9 клас | Додав: Maria | Теги: Гейне, гофман, романтизм, тест
Переглядів: 5234 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.0/3
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Категорії розділу

5 клас [7]
6 клас [10]
7 клас [9]
8 клас [3]
9 клас [2]
10 клас [2]

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Друзі сайту